Mi a szösz?

Na, kéretik figyelni, aki megmondja, mi ez a képen látható valami, az nyer egy ….ingyenes utazást a világ körül. OK, azt nem, de valamit viszek neki haza a ködösből (postán küldök vagy valahogy),  mert megérdemli.

Igaz, nem sokan járnak ide olvasgatni, de, aki olvassa, az válaszoljon nekem, hogy mi ez itt a fotón??

Ja, doboz, de ez nem egy egészen helyes válasz!

Később lesz hozzá további fotó is, egy barátném szinte rögtön rávágta (pár téves találgatás és a második kép megszemlélése után), gondolom, mindenki elég hamar rájön majd.

Ha sokat tudsz a költözésről, akkor tuti tudod a választ is! Én még eddig sosem láttam ilyet, vagy legalábbis nem tűnt fel…

koltozes 003

6 responses to “Mi a szösz?

  1. Ó, én úgy szeretnék, egy kis igazi ecetes chipset, de nem sok ötletem van…Növényszállító doboz??
    (Egyébként az egy éves út a nap körül, azt hiszem ;))

  2. Ez egy ideiglenes ruhásszekrény, nemde? :))

  3. Hasonlóan találékony vagyok… nagy doboz? amivel finoman kell bánni?… Nem esernyőtartó, az biztos, bár a jelzés félrevezető :)

  4. budapest22

    Szerintem különös gondossággal kell szállítani, nem dönthető. Nálunk az esernyő a törékeny, állítva szállítandót jelenti. …de sajnos nem sikerült elsőnek lennem…
    Pusz ;-))

  5. Euthymia

    Jöttek megfejtések a facebookon is, meg emailben is, és jött helyes megfejtés is, amit a gép valamiért hihi ügyesen visszatartott.
    Ilyen szerencsém nem lesz máskor, az egyszer biztos.
    Szóval van már helyes megfejtés, de itt egy kép, hogy esetleg kiderüljön a megmondás előtt, hogy mi is ez. A kép sokat segített volna, tudom:
    http://picasaweb.google.com/eletesmegapixel/mixed#5433945117842944978

  6. Euthymia

    na, akkor beengedem a helyes megfejtő hozzászólását, de le is írom, ezt kérem szépen egy ruhásszekrény :) :)

Hozzászólás