Miért szedjük szét?

Többen is kérdezték, hogy miért szedjük szét a szekrényeket, polcokat, akármit…

iiiiizzzé, a közlekedő a lakásban eléggé szűkre lett szabva.

A dobozkával, ami 60 x 40 x 20 (sőt a többi doboz ennél nagyobb), éppen csak beférek a közlekedőbe, ahogy a két végén fogom, de ha kibillenek egyensúlyomból, a fal horzsolja a kézfejem…

Persze, oldalazva ki tudom vinni, de egy polcot, szekrényt nem lehet csak úgy forgatgatni és közben rángatni, ezért hát mindent lapra kell, hogy bontsunk.

Jó játék! :) :)

 koltozes 016

koltozes 017

6 responses to “Miért szedjük szét?

  1. Nem irigyellek a dobozolásért, annyit költöztem már….
    De a kaland elkezdődött, és az azért jó!!Gondolok rád, rátok!
    Nagyon ügyesen szervezitek a dolgot!!

  2. Euthymia

    Köszönjük! :) Igazából én még nem is sokat (legalább is nem ilyen dobozolásosan) :)

  3. Hát, a mi folyosónk nem így nézett ki! Igazából nem is látszott, hogy folyosó, csak egy dobozfal látszott. Visztek mindent? Vagy ott tároljátok valahol?

  4. Jaj, bocsánat látom már, látom már. Ma annyi bejegyzést olvastam, bizony egy-kettő biztos kimaradt, nem olvastam esetleg eléggé viszza, bocsika.

  5. Euthymia

    @Csilla: a választ meg elfelejtettem írni az előbb (pár napja), na szóval, nekünk azért nem néz ki úgy felpakolva az előszoba dobozokkal, mert minden megtelt doboz azonnal megy le a kocsiba. Nem bérlünk autót külön. Saab-csomagtartóba hordok le mindent egyesével és ha megtelt viszem el a raktárba. Nem tudjuk máshogy megoldani… szóval, csak pillanatra vannak dobozok a lakásban, aztán husss már az autóban vannak, utána meg a raktárban :)

Hozzászólás