Nilgiris

Amikor a vásárlási lehetőségekről írtam korábban, akkor említettem a Nilgiris bolthálózatot.

Vasárnap a városban izzadás mászkálás közben találtunk rá egy másik üzletére, és lőttem pár fotót titokban… :)

Egészen jól néz ki, senki sem mondaná meg, hogy messziföldön van, ugye?

A képekért katt ide!

7 responses to “Nilgiris

  1. Ááááá! Megjött! A képeslap az etnikával! :) Megérkezett!!! Nagyon szép, köszönöm szépen.

    Ez a bolt meg igen jól néz ki, határozottan európai. :)

  2. Mostanaban nagyon bena vagyok, most is niltigrist olvastam… Meg gondoltam is, hogy eddig nem emlegetted a helyi allatvilagot, pedig a tigris azert extra…

  3. Szép ez a bolt tényleg, és valóban nem indiainak tünik!

  4. @Tyúk, ez remek hír :)

    @Manka: lesz tigrises is, remélhetőleg nem sokára .) :)

    Ugye, hogy szép??? csak az a baj, hogy kocsival is 1 órára van, busszal meg… :) a közelebbi is egész jó, de nem ennyire szépséges, de a közelebbi is 25 perc autóval :)

  5. A bolt tényleg lehetne bárhol, csak feltűnően kevesen vannak benne.

    Lehet, hogy írtad már, de tudtok kocsit bérelni? És milyen autóval voltatok az Ezer templom városában?

  6. @Secima: igen, van bérelt autónk, azzal mentünk Kanchipuramba..de nem mi vezetjük és valóban nem írtam még róla :)

  7. Jaj, én is tigrist olvastam, es egy nagyon rövid ideig nem tudtam, hogy jön ide a nilusi, vagy melyik folyovölgyi tigris.

Hozzászólás